Kerepek Ubi Pedas Homemade

Category:

Salam semua, ada ke peminat kerepek ubi pedas basah kat sini.. kalau ada jom cecepat grab stok sgt2 terhad..

{ ANTARA KELEBIHAN PRODUK }

? kerepek disaluti sambal cili yg sangat2 special pedas2 manis rangup

? Sangat2 rangup, manis& pedas secukup rasa

? Repeat Oder Sgt2 tinggi

?Makan sebalang komfem repeat lagi ?

?RM5 hengget jer uollss mur murah je sya jual rugi tk grab cuba satu ☺

? Tengah buzy koje tk sempat nk pegi lunch bole buat kudap2 makan dgn kengkawan hehehe?

? nak makan bila2 masa je pon bole sesuaii sgt letak dlm beg tu bila rasa lapar je bole buka terus ngapp je terus masuk dlm mulut krupp krap krup krapp?

? Bole buat kudapan petang sambil membawang ehh tiberrr? sambil tengok tv ler kikiki sedor2 da abih berbalang2?

?sangatlah murah mehla sape nk try
inshallah tak rugi tauu?

?COD area IPOH PERAK SAJA???

meru, bercham, kg.tawas, chepor, silibin, chemor tasek, klebang, jelapang, tambun, dan lain2

 

Whatsapp Utk oder

http://www.wasap.my/60143205404

RM5.00

Report Abuse

 

  • 5 Stars
  • 4 Stars
  • 3 Stars
  • 2 Stars
  • 1 Stars

Average Star Rating: 0.0 out of 5 (0 vote)

If you finish the payment today, your order will arrive within the estimated delivery time.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Kerepek Ubi Pedas Homemade”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vendor Information

  • Store Name: Hidayah Safri Enterprise
  • Vendor: Hidayah Safri Enterprise
  • Address: 29, Laluan Kangsar 7
    Perindustrian Viava
    Ipoh
    Perak
    30010
  • No ratings found yet!

Product Location

Dhaka
No product has been found!

Product Enquiry

Shopping cart